Sales Support Medewerker

Solliciteer direct
Locatie Alkmaar
Dienstverband 32 tot 40 uur
Salaris € 2.500 - € 3.479
Sporten onder werktijd
Vrije dag op jouw verjaardag
Meer weten over deze vacature?

Neem dan contact op met Anouk Booten

Wat ga jij doen als Sales Support Medewerker?

WAT GA JE DOEN?

Binnen jouw functie als Sales Support Medewerker help jij je collega’s van accountmanagement met het tot in de puntjes regelen van de contracten met onze opdrachtgevers. Jij bent de belangrijkste schakel in het beheren van klantcontracten en het naleven van arbeidsvoorwaarden, zoals de inlenersbeloning volgens de ABU CAO. Je zorgt voor een vlekkeloze communicatie, efficiënte en nauwkeurige afhandeling van contractuele en administratieve processen. En je onderhoudt actief contact met klanten om gegevens te verifiëren en overeenkomsten tijdig af te ronden. Jouw doel? Een professionele en gestroomlijnde dienstverlening bieden die bijdraagt aan de tevredenheid van onze klanten en de compliance van onze organisatie. Je werkt voor ons kantoor in Alkmaar, Utrecht of Rotterdam! 


JOUW BELANGRIJKSTE TAKEN:

  • Aannemen, verwerken, controleren en beheren van klantcontracten en salesdossiers;
  • Eerste aanspreekpunt voor je collega’s van accountmanagement voor een correcte overdracht van de uitgangspunten van het klantcontract;
  • Telefonisch contact onderhouden met klanten om te verifiëren dat alle benodigde informatie juist en compleet is, met als doel overeenkomsten tijdig af te ronden;
  • Waarborgen van de correcte toepassing en naleving van de inlenersbeloning volgens de ABU CAO;
  • Fungeren als aanspreekpunt voor klanten en interne afdelingen als accountmanagement, Finance en HR;
  • Coördineren van administratieve processen om te zorgen dat klant overeenkomsten efficiënt en correct worden opgesteld;
  • Proactief bijdragen aan procesverbeteringen in contractmanagement en administratieve sales ondersteuning;
  • Jij zorgt ervoor dat de start van de Young Professionals bij de opdrachtgever perfect geregeld is;
  • Het ondersteunen van accountmanagers bij het in kaart brengen van DMU's, het uitvoeren van analyses, het beheren van klantprofielen en het coördineren van interne processen ter bevordering van verkoopdoelstellingen.
Solliciteer direct

Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?

Stap 1
Eerste gesprek
Stap 2
Persoonlijkheidsassessment
Stap 3
Aanbod
Stap 4
Arbeidsvoorwaarden & contractondertekening

Werken bij Breinstein

Breinstein is een innovatief traineebedrijf in de IT, met als belangrijkste aandachtsgebieden Informatiemanagement, Data Analytics, Cyber Security en Duurzaamheid & innovatie. Het begon ooit op een zolderkamertje in Alkmaar en is uitgegroeid tot een landelijk traineebedrijf met kantoren in Alkmaar, Rotterdam en Utrecht.

Jaarlijks stromen meer dan 150 hoogopgeleide IT-talenten via Breinstein de arbeidsmarkt op. Onze klanten – inmiddels al meer dan 500 – zitten vooral in de publieke sector: van de Rijksoverheid tot gemeenten, van waterschappen en provincies tot ziekenhuizen en universiteiten. Verveling? Dat bestaat bij ons niet! Wel vraagt groei om onze kernwaarden “Ondernemend”, “Verbindend”, “Groeimindset” en “Fun”. Dat zijn onze beste ingrediënten.

WAT KUN JE VAN ONS VERWACHTEN?

  • Een iPhone, MacBook Pro en reiskostenvergoeding.
  • Sporten onder werktijd. Hiervoor hebben wij meerdere sportabonnementen ter beschikking;
  • Jouw groei en ontwikkeling staat centraal. Er vindt coaching plaats aan de hand van een op maat gemaakt persoonlijkheidsprofiel. Daarnaast volg je trainingen met het team om meer uit jezelf te kunnen halen;
  • Uitzicht op een vast contract;
  • Een extra vrije dag op jouw verjaardag. Zo kan je het echt goed vieren;
  • 25 vakantiedagen, een extra vrije dag op je verjaardag, een dag voor maatschappelijk werk, en een vitaliteitsdag die je kunt winnen.
  • Een potje voor je oude dag (deze bedraagt 8% van de pensioengrondslag).
  • Leuke extra’s zoals een jaarlijkse sportdag, kwartaaluitjes met ‘t Fuifje en andere activiteiten door het jaar heen!

WAT VERWACHTEN WIJ VAN JOU?

Wij zoeken een proactieve en nauwkeurige Sales Support Medewerker die klantgericht is en sterk is in zowel administratie als communicatie. Jij voelt je verantwoordelijk voor een vlekkeloze uitvoering van processen van A tot Z en houdt altijd het belang van de klant en de organisatie in het oog.

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in een administratieve, commerciële of juridische richting;
  • Minimaal 2-3 jaar ervaring in een administratieve functie met klantcontact, bij voorkeur in een sales omgeving;
  • Ervaring met AFAS en CRM-software;
  • Kennis van de ABU CAO, inlenersbeloning en arbeidsrechtelijke richtlijnen is een sterke pré;
  • Competenties: oog voor detail, sterke communicatieve vaardigheden in woord en geschrift, commerciële instelling, klantgerichtheid en een analytisch vermogen.

Ben je nieuwsgierig naar meer informatie of wil je direct solliciteren? Klik op de knop of neem contact op met Anouk Booten (06-51449938).

Solliciteer direct

"*" geeft vereiste velden aan

Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx, Max. bestandsgrootte: 32 MB.
Spreek je Nederlands op minimaal C1 niveau? *
  • Hidden

    Gerelateerde traineeships

    Bekijk alle vacatures